Saturday, February 27, 2010

hidup asrama-mot stoly


  • Mot cite sal die dulu kat sekola. Ketue blok beb.hahah. solute aku. Mod jadik ketue blok??hahaha.cam tak cayeee je.haha. then die cite a. Die jenis selalu kene marking ngan Cikgu. jenjalan seket dah kene sound. Baju tak kemas la. Tak pakai nametag a. Ade satu ari cikgu kate"kenape kamu kureng sangat a?"haha. tapi mod cakap,itu dulu. skang die baek ape. die cakapla.sori mot.yang best bile mot cite die sebagai ketue blok penah sound bebudak asrama die. kes ilang duet."Aku tau sape pencurik tu. Malam ne tak bagi balek kat tuan die, silap a kaurang." malam tu si budak kene curik tu bitau mot die dah dapat balek duet bawah tilam. Gracias mot, aku tau ko ade bakat dalam leadership.boleh gilap.kalahkan oden-den,jangan mara.gurau jeee =)
  • penat a aku tulis.kan aku kate..kolo start cite bab ne aku tak ngantok. entry laen a aku sambung.
  • aku bangkang sape sape yang kate hostel life-is worthless. its a kind of moment that can bring zillion joy to us, and even when we have child, or grandchild-this is the story that we can share to them. Held ur head up hight because succeed to live with the hard moment back then.
  • i smile to think of it. r u?

No comments:

Post a Comment