Saturday, February 27, 2010

Hidup Asrama- amir stoly


  • aku lak cite sal ade dak kat doom aku ade pulak kes merabe rabe sesame lelaki. Aizat meah-member aku dulu kene jugak. Die tebangun bile terase spendernye ditarik2.haha.sebab sebelum ne da ade kes jugak rabe. so die gagahkan diri bangun. yang nampak cume samar2 bayang orang-yang ne yang aku geram ne aku cakap kat mod dan awie.eeey...geram aku. kolola nampak.da lame da kitoang balun dak tu. kate aku sendiri.muahaha.dak tu pakai baju bombe. ade due je kadet bombe batch kitoang. 1-ehem ehem. 2-ehem ehem jugak. name dirahsiekan. aku pun tak ingat. tapi suspect kedue ne yang kitoang taget. sebab aizat meah kate die katil depan seket je dari die. dah la kantoi tak tido. selidik punye selidik, ceh upenye die dah ade history merabe budak.lelaki maksud aku. -time ne mesti koang yang pempuan dah vomit ke nausea ke, yedak?hahaha
  • satu ag cite aku nye asrama ialah diari cinte telarang.ngehehe. Ali-bukan name sebena(kang ade yang tampar aku. name typical jugak aku amek.hahaha. peduli hape. ).. Ali ade propose kat sorang pempuan ne.die kate la die jatuh cinton sangat kat minah ne. tapi minah ne kate die tak hensem, kurus sangat, dan lembut. esh2. kesian Ali,merane kene reject. then tak tahan sangat stress , die jumpe la mamat Hamdan ne-again bukan name sebena(do, penat a nak cakap. paham2 a sendiri a.takan nak gtau name sebenar?haaahh!! haaaahhh!!-tudia emo)..mamat hamdan ne aku kenal. die ahli Pembimbing Rakan sebaye.die memangle baek orangnye. penah die tunggu aku bukak puase supaye dapat berjemaah sesame .Time tu die makan lamat.aku puase sunat.hahaha. baek sioot aku dulu.
  • okok. terus, Hamdan pun bagi nasihat tak putus putus kat Ali. tup tap, Ali ase cam Hamdan ne baek sangat kot, die jatuh cintan daa. Semue ne aku bace diari die. Budak budak asrama aa. Dapat je terus passing passing.hahaha.teruk gile.haaha. aku bace setengah je bile die tulis-"aku terase nak cium Hamdan bile die pakai baju melayu. kiiiiuuuXXXXXX.hahaha. takdapek den nak nolong. aku muntah on the spot. wallawe.ade nasik ikan jaket da.haha

No comments:

Post a Comment