Sunday, April 1, 2012

perangai buruk saye


-muka saje yang matang, tapi hati masih kebudakbudakan-

umur saye masuk tahun ni 24 tahun. tapi saye still tak boleh masuk dengan kawan2 yang berpemikiran matang seperti budak2 lain. mereka bercerita tentang perjuangan, erti hidup, mencari jodoh yang baik dan kondisi politik semasa yang kian meruncing.

tetapi aku hanyut berkawan dengan budak2,


jujur saye katakan bahawa saya masih tak matang. saya tahu diri saya. dan ini juga adalah masalah terbesar sebagai seorang lelaki. manela pempuan nak laki yang macamgitu. depa suka yang protective dan berjiwa matang sekurang2nya if tak hensem pun.

memang dari kecik saye dah perasan ade kedegilan macamni. bayangkanlah, dah mimpi basah dan bersuara garau pun takmau ngaku dah besar. kata orang "if you can't stay young, you can at least stay immature" . begitu jugak care aku menangani masalah dewasa ni. bukan apa. aku takmau menua.

No comments:

Post a Comment