Saturday, March 31, 2012

maksud name saye


-pemimpin-

amir dalam bahase arab ialah pemimpin. yep. orang panggil aku amir sejak kecik. kadang2 panggil aku kerang. ade yang panggil ryu. tapi mostly- orang panggil aku amirla. "name itu doa"-katenye. tapi sampai umo aku yang mid twenty skang ni, takde pun makbul doa diorang.

jadi pengarah program skateboard competition dulu (dekat ukm kl)- sponsor lari. terpaksa bagi hadiah kecil kecilan je kat sportsman yang datang jauh2 dari kelantanla, pahang. ish2. segan aku menyampaikan hadiah mereka. "ini je bang? ek ele. duit rokok pun tak lepas ni bang"-nasib bek depa tak langsi camni

jadi ketua posting orthopeadic- semua keliru. taktau jadual . yang lagi parah-ada yang memarahi aku dan menjatuhkan maruah aku didepan khalayak ramai. kredibiliti sebagai ketua memang tercalar abis mase tu. actually dia komen dalam fb group. malu gila aku semua setuju dengan dia. aku ibarat ketua yang budus

mungkinkah nama aku patut ditukar kan dari amir kepada amira? sungguh sedih bagiku jikalau sedemikian rupa

3 comments:

  1. haha. Amir... Amir... Xpe Mir, as long as hg buat kerja. Dr pengalaman tu kita belajar. :)

    ReplyDelete
  2. amira maksud dia pe mer?
    jahat sungguh org tu, bgtau aku sape biar aku ban dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. nik- thank you bro. kau antara kawan aku yang boleh diharap dan matang dari segi decision and leadership. aku harap aku bleh belajak dari hang bro.

      mizan- amira tu pempuan je. adela mizan. nanti aku pecah lubang pulak. +P

      Delete