Tuesday, May 24, 2011

minat baru saya.

disebabkan saye tak berape aktif, terpaksala duduk dilua kolej. prisma perdana. apartment? no...condo.realy! condo. tapi gaye macam apartment buruk je tengok? hehe. takpela. dudukjala.

kakak pejabat: ok nak duduk mane ni.pilih (sambil tunjuk2 bilik kosong kat computer)
aku: duk prisma perdane lah. bekas rumah kawan saye yang dulu. die dah tahun lime dah.(gua baru tahun 4.repet taun. sile rujuk artikel sebelumni camane aku suffered dari kegagalan)
kakak pejabat : okey. daftar skali ye.akak bagi mase 2 hari. clear bilik

sampai sampai kat rumah baru terkejut beruk aku dibuatnye nengok umah macam tongkang pecah cenggini. habuk tebal 3 inchi kat lantai. kotak besar2 berisik buku2 lame. apahal diorang tinggalkan umah cenggini ni. adoila...

takpe.dari situ aku kemas sikit sikit. sikit kau kate? banyak a. aku buang segala harta pusaka depa tu sekali harung bawak pakai tikar. naseb bek tikar tu tahan. aku tarik segala barang tak koyak. 4 kali trip termengah mengah aku.

anyway sejak dairpade tu aku rase minat pulak mengemas umah. yeke? betulke? ade ke minat camni? takdela. since aku yang start masuk umah ni, aku yang clearkan barang,mop lantai, cuci tandas aku puas tengok hasil die. hasil die aku bleh jalan 2 dalam bilik tanpa kaki aku itam. hasil yang memuaskan.

skang ni dah 2 minggu aku duk umah ni disamping ade tambah 5 penghuni laen sume 3rd yea. tapi sejak semalam aku cuci tandas 3 kali berturut2. hehe.aih.jangan dok puji sgtla~~ segan

No comments:

Post a Comment