Tuesday, May 24, 2011

hamster saye.

saye ade hamster. name die bapak. bapak ade isteri yang comell. name die syumun. aku beli tikus aku dekat downtown. 6 bulan yang lalu. sejak 6 bulan yang lalu, syumun dah 5 kali lahirkan anak. lebih kurang 4-6 anak die sekali lahir. hehe... peristiwa yang manis bagi aku. yela. mengingatkan balik peristiwa macamna aku dok jage diorang punye anak. susah gila. sebab hamsterni lumrah die memang die akan makan anak die kalau ase marah sgt ke, ase lapar sgt, ase takut.

tapi yang lawaknye mase aku nak set bapak supaya mengawan dengan mak. hehe. aku kurung bapak dalam baldi yang gulap gulita. bagi air dengan makan je. roda pusing tu takde.hehe. selang 2 hari, aku kasi bapak duduk ngan syumun. sekali die masuk ,terus dia mengawan . hai~bapak bapak. rindu nya aku kat kau.

aritu aku bagi bapak dengan anak2 die dekat kakak aku kat kuantan..aku travel wo same2 ngan bapak dari cheras ke sane.hehe. aduh...peristiwa manis ag. mak die aku bagi kat tesco. anak die yang hidup dan membersar cume ade 16 ekor...sume aku bagi orang. menyesalla tu. iye a...mesti a nyesal

No comments:

Post a Comment